söndag 3 mars 2013

Mer barn och djur :)

Förra inlägget handlade om barn och djur. Det kommer det här också att göra men först några bilder från morgonen när vi tittade på Vasaloppet. Eller åtminstone kollade jag på Vasaloppet, vad hundarna gjorde vet jag inte...



När Vasaloppet var slut slog jag in några paket. 

Miqro ville gärna ha paket men de här paketen var inte till honom hur gärna han än ville det. Han skulle nämligen ge bort paket, bland annat en almanacka med bilder på hundarna, till en liten tjej som har ett speciell band till Miqro. Jag tror att jag skrivit om henne förut. Ända sen hon var liten liten har hon och Miqro haft en speciell relation. Hon mer eller mindre ratar Mille och det är bara Miqro som gäller. Miqro i sin tur tyr sig till henne och vill gärna "prata" med henne. Idag fotade jag en hel del när de höll på och man kan riktigt se på bilderna vilken fin relation de har. Så himla roligt!!

Världens finaste radarpar ♥









Kram på dig Miqro ♥

...och puss ♥

Som sagt, Miqro tyr sig till henne...


Cologna vurpar på TV:n (Fem-milen i VM)


Mille får vara med ibland, på ett litet hörn...
Många bilder blev det men de var så himla söta så jag var tvungen att ta med alla bilder som var bra :) TACK snälla för att jag fick lägga upp bilderna och STORT TACK för en mycket trevlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar