måndag 15 april 2013

Lugn och skön helg

I helgen åkte vi till landet till mamma och pappa. Hundarna blev så glada över att få springa lösa så de busade som bara den när de fick hoppa ur bilen. De sprang och jagade varandra länge och väl. Jag hade stora planer på att både gå på långpromenad och spåra men det var så otroligt trist väder så det blev ingenting. Hundarna fick springa lösa och skrota och de var nöjda med det så jag höll mig inne större delen av helgen. 

Vi tycker om morfar och passar på att vara nära när han är på soffan


Mattes snygging


Jag vill också vara med...




Soffmys av högsta klass

När det var dags att åka hem ville Miqro som vanligt inte åka hem. Först satt han i hallen och såg olycklig ut. När jag började bli klar för att åka gick han in i köket och kikade fram runt hörnet. Jag ropade på honom och han gick raka vägen till pappa och satte sig under hans ben. Stackars Miqro ville inte åka hem... Mest tror jag att det är att han inte vill åka bil men visst trivs han hos mamma och pappa också så klart.
Jag vill verkligen inte åka hem...

När vi kom hem var vi alla trötta. Hur Miqro hamnade där han hamnade har jag ingen riktig aning om faktiskt men söt är han, och Mille också så klart.


I söndags åkte vi och hälsade på en god vän. Vi tog en skön promenad där hundarna fick leka fotomodeller på ett ställe så klart. Det var skönt väder och skönt att vara ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar