onsdag 12 mars 2014

Fotografering i Håga

Dagens tredje inlägg handlar om Håga dit jag brukar åka då och då för att promenera med hundarna. Det är ett perfekt ställe att gå på när jag har alla fyra hundarna. Det är stort, det går att gå olika rundor och man möter inte så mycket folk. När man möter folk kan man oftast gå åt sidan på ett bra sätt och mötet blir lite enklare än om man möts på en smal stig. Tre av hundarna jag går med reagerar på hundmöten och eftersom de drar igång varandra är det inte alltid så roligt att möta andra hundar faktiskt... Därför gillar jag att gå i Håga. Dessutom kan hundarna gå lösa mycket för man ser långt om det blir några möten. Medan hundarna är lösa brukar jag passa på att träna lite, framförallt med Miqro och Shiva men även Myzaq och Mille när de inte busar med varandra. Häromdagen tog jag med mig min nya kamera till Håga och självklart blev det många bilder. Jag har rensat men jag kan inte rensa mer. Det blev för många bra bilder helt enkelt. Det är många bilder i de närmaste inläggen tack vare min nya kamera. Det är så roligt att äntligen kunna ta bra bilder igen :D Icke att förglömma: Det är vackert i Håga!
















Fota mig då matte!

Fina, fina Mille





Hade jag kunnat trolla bort Mille hade jag haft en fin bild på Myzaq ;)








Snygging :)

Letar godis

Jag vill hitta flest godisar, säger Shiva




Varför fick Myzaq godis och inte vi??


Jag är snabbare än du!













2 kommentarer:

  1. Myzaq är ju så fin! Han ser ut som en liten dvärg-dvärgpinscher ;) De andra är såklart också supersöta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja han är fin :) Visst påminner han om en dvärgpincher men han är mycket tunnare ;)

      Radera