söndag 2 april 2017

Final i blåbärscup

Idag har vi varit på finalen av Blåbärscupen som varit i Väsby. Båda hundarna gjorde bra ifrån sig, den ena i första rundan och den andra i andra...

Jag trodde och hoppades att Myzaqs insats skulle räcka till en slutseger i cupen men tyvärr gjorde det inte det 😞 Fast tre deltävlingar och nolla i alla är ett väldigt bra resultat ändå tycker jag. Vi jobbar vidare på attityd och att det är okej att publiken står och tittar på... Jag måste ju dock säga att jag blev förvånad, glad och stolt när han i första rundan tog tunneln så nära publiken utan att ens titta på dem. I andra reagerade han mer som jag hade förväntat mig... 


Olga den galningen... I första rundan hade varken hon eller jag nån aning om vad vi höll på med... Kaos är liksom en underdrift men kul hade vi 😊 I andra rundan samlade vi ihop oss, gjorde bra ifrån oss och kom runt med en vägran (även hon tyckte publiken var onödigt nära). På filmen är andra rundan först så man kan stänga av när man tröttnat på kaoset 😎 


STORT TACK för idag alla inblandade!! Alltid lika trevligt och bra arrangerat trots omständigheterna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar