söndag 8 september 2013

Underbara helg!!

Den här helgen har varit en helt underbar helg på alla sätt och vis och jag är SÅ nöjd med den! Den började redan i fredags när Terese kom med sina hundar. På fredagen tog vi det mest lugnt och efter en skön kvällspromenad gick vi så småningom och la oss. Mina hundar fick gå lösa största delen av promenaden vilket var väldigt länge sen sist. På kvällen kurade den här sötnosen ner sig hos mig i sängen:

och på morgonkvisten när jag vaknade till såg det ut så här vid fotänden av min säng:

På lördagen sov vi ut. När vi rastade hundarna på "morgonen" gick vi till macken för att Terese skulle få sin morgonkaffe. Jag väntade utanför med ett gäng som undrade var Terese tog vägen...

Sen, sen var det äntligen dags för dagens höjdpunkt; en lång fotopromenad. Vi gick inte så snabbt men vi var ute länge och fotade mycket. Många bra bilder blev det. Jag kan omöjligt lägga upp alla här i bloggen utan får göra ett urval och sen klura på hur jag ska göra med resten av de bra bilderna...
Bara den som tog bilden saknas... 

Åh, vad det här var tråkigt....

Midas hjälper mig att fota

Mitt stora älskade hjärta ♥

Terese testar en ny vinkel

Fina gänget ♥

När man kravlar i gräset kan man få stickor i händerna...

Mitt lilla älskade hjärta ♥

♥ Finingarna ♥




Vi kan ju låtsas att han njuter... ;)

Vad är det som låter? Terese visslar med ett grässtrå

Familjegos i gräset
Det var inte helt lätt att ta fina bilder på mig och mina hundar eftersom de är så små... Jag fick helt enkelt försöka hamna i deras höjd på nåt vis...
Puss! Är Miqro avundsjuk tro?


Jag gillar min blick på den här bilden...

Även den här blicken ser kärleksfull ut

Finingarna. Jag får helt enkelt stå ut med att jag ser lite knäpp ut...


Finaste bilden på oss, utan tvekan
Innan vi gick hem slappade vi lite i gräset tillsammans med våra vovvar. Det var skönt och så orkade vi gå tillbaka till bilen igen och åka hem för att äta, redigera bilder och slutligen äta kräftor


Vilken helt underbar dag!! Vackert väder, lugnt och skönt och världens trevligaste sällskap. Stort tack Terese för en helt underbar dag och helg!! Helgen är inte slut här men söndagen får ett eget blogginlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar