måndag 3 juni 2013

Hundöarna och grillning

Egentligen skulle vi ha varit på utställning igår men den blev tyvärr inställd pga för få anmälda. Istället tog Terese och jag med oss de hundar vi hade och åkte till Hundöarna. Mille var den enda av hundarna som hade varit där förut men det gick bra ändå. Miqro höll sig undan från de flesta andra hundar och sökte sig till människor. När vi stod länge på ena ön var Miqro på den andra hos ett gäng som hade picknick med sig. Jag hämtade honom där när det var dags att gå hem... Han hade fjäskat in sig hos dem, tricksat och tiggt så han hade det bra minsann. 

Mille, Hera och jag var på den andra ön tillsammans med Terese och Demo. Hera skötte sig alldeles utmärkt bland andra hundar och jag blev jätteimponerad av henne. 
Mot hundöarna


Den fick vara med bara för att den blev så fin :)

The big poser

Lilleman kan posera han också :)

En bild att läsa hundspråk på?

Hej, jag heter Hera, vem är du?


Efter besöket på hundöarna åkte vi till en annan plats där vi skulle grilla. Det hade varit jättemysigt om det inte hade varit för att det började regna mer och mer. Vi blev ordentligt blöta innan vi kom därifrån men vi hann ta några fina bilder och få i oss lite mat innan vi gav upp och begav oss hemåt. Både Mille och Miqro badade också, mer eller mindre frivilligt...

Hello China?

♥♥♥



♥♥♥



Det blev på det hela taget en mycket lyckad dag, som alltid när vi är hos Terese! Väl hemma däckade vi alla i soffan. Alla foton tagna av Terese Sliwon. TACK för dem!!

1 kommentar:

  1. alltid så många härliga bilder, jag älskar ju bilder!

    SvaraRadera