torsdag 5 februari 2015

Puls

Ja, den här veckan har vi fokuserat på att pulsa i snön. Två dagar har vi varit ute i Håga och pulsat. I tisdags gav jag upp efter en stund, dels för att jag själv inte orkade pulsa och dels för att Myzaq började frysa. Idag däremot pulsade vi på som bara den. Drygt en timme var vi ute och av den tiden var säkert 30 minuter pulsande i riktigt djup snö. Behöver jag säga att jag duschade när jag kom hem? Men oj så skönt det var ute! Underbart väder och lagom kallt. I tisdags fick kameran följa med så det kommer några bilder i slutet på det här inlägget :)

Förutom pulsandet har vi inte gjort så jättemycket den här veckan faktiskt. Småtränat lite men annars mest tagit det lugnt. Miqro och jag vilar oss i form inför lördagens tävling i rallylydnad... Debut i tävlingssammanhang i rally och i princip debut för att gå en hel bana också så det får gå som det går. Mitt mål är att vi ska ha kul och testa om rally är nånting för oss. Sen är det ju alltid kul att tävla :)

Här kommer ett urval av bilder från i tisdags. Kanske, kanske kommer de andra upp i galleriet på hemsidan, vi får se :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar