söndag 13 oktober 2013

Härliga höst!

Igår åkte vi hem till mamma och pappa. Hundarna fick springa lösa och busa och de var glada över det. När pappa tog in sina hundar fick mina hundar vara med mig i vardagsrummet för Mille och Wille kan inte låta bli varandra när de är i samma rum... Vi tittade på TV och Miqro tittade på mig...
Senare på kvällen när pappa och jag pratade i köket gick Miqro upp och la sig i sängen där vi skulle sova medan Mille la sig till rätta på kökssoffan:

Idag bestämde vi oss för att åka iväg till ett fint ställe och gå en promenad. Det blev en riktigt härlig höstpromenad med vackra vyer och härligt väder. Mina hundar fick gå lösa och Mille höll sig i närheten av mig och höll koll på mig hela tiden. Teorin är att det var vildsvin han kände lukten av i svampskogen.

Är otroligt nöjd med den här bilden - SÅ vackert!!

Trötta hundar på väg hem efter promenaden
När vi kom tillbaka hem till mamma och pappa hade det trillat ner MASSOR av löv. Hela gården och trappan var full av färgglada härliga höstlöv. Mamma började med att kratta och sen tog jag över, samtidigt som jag fotade några härliga höstbilder på mina fina hundar.


Jag gillar Miqros min på den här bilden :)



Var är hundarna? Letar godis i lövhög

Var är godisen?

Jag hittade den matte :D

Miqro ser lite störig ut?

Mille är världens sötaste när han sitter fint!

Båda kan sitta fint samtidigt bredvid varandra ♥

Här ser de lite roliga ut tycker jag :)
Nu är vi hemma igen, nöjda och trötta efter härliga dagar hos mamma och pappa. Visst fick jag några fina bilder?! - SÅ nöjd!! 

1 kommentar: